crew.cz | auditorium
Katalog komiksů CREW 2019 (PDF verze ke stažení)

Auditorium


Auditorium

strana 9 z 1822    << < 1 2 7 8 9 10 11 12 13 1822 > >>
image
brum brum     23:01 15.10. 2019

Tak vidíš, jak to z tebe leze, říkal to, ale jen jako vtip. Z toho plyne, že překrucuješ. A dokud na to někdo velkorysý neupozorní, tak to vydáváš za fakta.
Klidně šplouchej i cákej zároveň, jestli to dělá dobře.

Fabula Rasa se vyhlašuje na CRWEconu, ceny v jednotlivých kategoriích si přebírají, tak proč by jim měla vadit cena za dlouhodobý přínos? Minimálně by je to mohlo potěšit, a bylo by to konečně trošku oficiální, že mají velký podíl na tom, že se u nás komiksu daří a oni byli průkopníky. Po 30 letech od převratu (přibližně, CRWEcon se koná na jaře) se to přímo nabízí.

image
TonyT     22:58 15.10. 2019 image

Nouma-Brum Brum : no chlapi máte to vypsané jako z googlu o to nic, ale já jako nic netušící puberťák v devadesátým roce z hornického města, jsem to tahle růžově neviděl. Ano Superman běžel na ČT, to bylo také zjevení, později na nově Batman, vidět ostatní filmy a seriály jako Heman nebo Hulk bez satelitu nebo videa bylo bez šance. ABC, a Kometa se ještě dali koupit, později vycházel Conan a Spiderman to byl docela oříšek trafiky nebyly na každém rohu a báby v něm vůbec netušili o čem mluvím. Tahle situace se nezměnila ani o pár let později s magazínem Crew (jediná jistá možnost byli předobjednávky). Postupně se lepšilo, ale rozhodně devadesátky před CREWí byla komiksově smutná doba. A to nebudu ani rozebírat, že kromě filmového prvního Supermana a Batmana byla většina filmů a seriálů z osmdesátých let prvotřídní céčka (komu to ale tehdy vadilo že). Z toho co tady píšete, by dnešní čtenář mohl mít pocit, že vlastně toho bylo dost, bylo akorát tak h... o a trvalo to dlouho.

image
quetzalogg     22:40 15.10. 2019

Bóže, ta velkorysost ze tvých příspěvků přímo šplouchá (nebo CÁKÁ, aby to bylo správně?

Ty jsi koukal úplně na každý díl Volejte řediteli, že si pamatuješ, že Železný nic takového neříkal? A bylo to tehdy léčitelné? Já si zase pamatuju zcela zřetelně, že tohle říkal, byť třeba jakože vtip, a že ryl do CT zdaleka nejen kvůli reklamám.

Fakt si myslíš, že Pavlovský a spol. touží pověsit si do kanceláře nějakou medaili za zásluhy (které nepochybně mají)? Pokud ano, klidně jim nech nějakou vyrazit, ale mě to teda přijde docela dětinské.

image
brum brum     22:25 15.10. 2019

quetzalogg, nic jsem ti nepodsouval, ani nepodsouvám. Až někde napíšu, že něco píšeš, že něco chceš, aniž by tomu tak bylo, tak pak je to podsouvání, do té doby nikoliv. Ale že ti něco já podsouvám, to podsouvání je. Jsem ale velkorysý, tak jako by se nic nestalo, vyčítat ti to nebudu.

Nevím jak Jiří P., ale já nikde nevysvětloval, ani nebudu, proč by málo akce nebo přesahu mělo být pro někoho málo atraktivní, tak není ani co chápat.

Železný se do ČT navážel v úplně jiných souvislostech, mj. v tom, že by neměla vysílat reklamu a měla by plnit veřejnoprávní funkci, což bylo například vysílání těch klubových filmů, které patří na veřejnoprávní televizi, ne na komerční. Tak si nevymýšlej báchorky o videokazetách, my pamětníci s dokonalou pamětí (vlevo dole!) ti je nezbaštíme.
Bez Novy tenkrát i teď by se jistě mnozí obešli, podstata mého komentáře spočívala v tom, že s další televizní stanicí, i třeba sebehorší, má divák víc na výběr, podobně jako u tzv. pláštěnek, a je na něm, zda té nabídky využije, nebo nikoliv.

Jestli jsi chlap, tak nechtě zabrousil, ne nechtíc. To není rejpání do pravopisu, na to mě neužije (už jsem psal, že jsem velkorysý?), jenom upozornění do budoucna, aby si z tebe lidi nedělali srandu ohledně něčeho úplně jiného.
Místo toho samonas...ní se raději připoj k návrhu, aby šéfové z Crwe konečně dostali nějakou pořádnou cenu, kterou si zaslouží.

image
quetzalogg     21:35 15.10. 2019

No ale s tou Novou jsi mě zabil. Já si jejich počátky pamatuju, i to, jak před tím prezentovali svůj žánrový profil. V prvním roce měli nabídku fakt zajímavou a pestrou - ne, žádné Kaurismakiho ledničky, ale kvalitní komerci (vedle hromady srágor, jasně). Taky třeba britskou hudební hitparádu, atraktivní dokumenty... ale od začátku se ředitel Železný ve svém pořadu oháněl koláči sledovanosti a peoplemetry, a zároveň se navážel do ČT, že by měla být zrušena a privatizována, že na klubové filmy nikdo nekouká a že by se vyplatilo posílat je zájemcům na videokazetách... a na vysílání Nově se to velkou rychlostí projevilo, všechno, co neodpovídalo nejprůměrnějšímu vkusu zmizelo, včetně britské hitparády, z hudby zbylo jen tuc-tuc Eso. A dnes? Když jsem nechtíc zabrousil na jejich projekci nějakého filmu - oni uříznou na samém počátku titulky! Nějaká úcta k tvůrcům nikoho ne*ere, divák Novy nic netuší o nějakých potitulkových scénách u Marvelovek.

Tolik ke světlu, které do našich životů vnesla TV Nova. Bez toho bychom se fakt neobešli.

image
quetzalogg     21:35 15.10. 2019

brum brum: Člověče, ty mi tu podsouváš (předpokládám, že je řeč mj. o mě), že horuju za vydávání samých intelektuálně náročných věcí a že Crwi nadávám, že vydávají něco jiného, než bych chtěl. Tak to ale není, a myslím, že jsem to za posledních pár dní docela srozumitelně objasnil. Já mám rád mainstream, mám rád většinu toho, co Crew a jiní vydavatelé vydávají (utrácím u nich nemálo peněz, ale líbilo by se mi, kdyby toho vydávali víc, se širším záběrem, ano, i víc Image. Zároveň si ale nedělám iluze o limitech komiksového trhu v Čechách.

To s tou idiotizací se ve mě vzedmulo kvůli té debatě, co je to "jenom dobrodružný komiks" - doteď jsem ani od pana P., ani od tebe nepochopil, proč by to mělo být pro českého čtenáře něco málo atraktivního: málo akce? Nebo naopak málo "přesahu"?

image
brum brum     21:09 15.10. 2019

Na hraného Hulka s Lou Ferrignem jsem zapomněl.

Lidi z Crwe jsou něco jako Cyril, Metoděj, Neff a Anna proletářka dohromady, bez nich by komiks u nás vypadal jinak, byl by tak o deset let pozadu, jestli ne víc.
Mohli by ti lidé, co dávají komiksové ceny, po 30 letech od společenských změn, které vedly k šíření imperialistického škváru u nás, dát nějaké zvláštní obří ocenění původní crewní posádce, nebo minimálně současným ředitelům, za přínos komiksu u nás, protože oni to začali jak s osvětou (Score, později Ikarie a další periodika), tak s vydáváním časopisu, knih, aniž by to zapíchli po pár měsících nebo letech, k tomu ukázali ostatním cestu. Když se dávají ceny za přínos českému komiksu za publikace o Punťovi (nic proti hafanovi), tak mi přijde trošku podivné, že tyhle věrozvěsty a srdcaře nikdo ještě neocenil. Mé a ňoumovo podkuřování tady jim jistě dělá dobře, ale cena přebíraná před publikem taky není marná.

image
ňouma     19:41 15.10. 2019

Teď mně napadlo televizní seriál Zrozen ze síly blesku. Postupně bych si vzpomněl na víc věcí z Marvelu, DC i ostatních, ale trvalo by to.

image
ňouma     19:33 15.10. 2019

brum brum: Na Punishera, překládali to Mstitel, jsem zapomněl. Dík za připomenutí.

image
ňouma     19:31 15.10. 2019

Hlavně devadesátý léta. Filmy byly hlavně Batmani a Supermani, a Supergirl. Seriály Blesk, seriály s živými herci Superman a Blesk, animovaný seriály s Batmanem a Supermanem, víc verzí, animovaný filmy. To bylo DC. Marvel filmy Kapitán Amerika, asi 3 filmy s Hulkem, animovaný věci, hlavně Spiderman. I ty první komiksy byly Spiderman. A Spidermana zkoušeli už nevim kolikrát jako komks, ale nešlo to moc. Komiksy byly i Tarzan a Conan a G.I.Joe a další. A takový ty předchůdci Crwe jako Kometa nebo Aréna. Ale komiksy od DC byly hodně ve stínu. Až do doby co to vzali do ruky lidi co je teď známe jako Crew. Začali skromně, ale postupně přidávali víc a víc. Postupně sem jako komiks přivedli ty co jsme znali jenom z televize nebo vůbec ne. Batmana, Harley Quinnovou, Loba, ale taky Slaina a Predátora a tak dál. Takže jim vděčíme za dnešek. Pro mě jsou něco jako Jan Žižka nebo tak, prostě velký hrdinové. A i když se s nima ne vždycky shodnu, třeba o tom že by měly vycházet tamty romány, tak si jich furt vážím za to co udělali.

image
brum brum     19:16 15.10. 2019

Několik řad animovaných Batmanů, Superman, Spider-Man (starý i nový), Hulk, nejdřív z německých a rakouských stanic, pak se to snad objevilo i v ČR koncem 90. let, ať na Nově či Primě (ráno), nebo na speciálních stanicích pro děti.
Batmaní a Supermaní filmy tu byly taky, od Burtona, respektive SM s Reevesem. To šlo v televizi během vánočních svátků v roce 1990, nebo 1991.
K tomu se vysílal i nemarvelovský a nedcovský He-Man, seriál, objevil se film s Lundgrenem, s ním byl minimálně na videu i Punisher, to je zase Marvel. A ještě něco by se určitě našlo.

image
TonyT     18:52 15.10. 2019 image

Nouma-jaký DC a mervel filmy, serialy a komiksy tady byly? O jaké době mluvíš.

image
Doppelganger_     09:50 15.10. 2019 image

mě hlavně pobavilo, jak se tady na auditku před X lety každou chvíli škemralo o vydání Bodycountu, a když Crew konečně vyslyšela volání, tak se na něj hromadně dští síra. Pro dobrotu na žebrotu :(

image
ňouma     23:52 14.10. 2019

Tak ona Crew má superpodíl právě na startu těch pláštěnek. Crew jako časopis i jako nakladatelství i když to ještě tenkrát Crew nebyla ale je jednodušší brát to tenkrát už jako Crew. Hlavně pláštěnek DC. My znali filmy a seriály od DC, ale komiksy tady byly hodně Marvel a DC ne. Magazín Crew mi hodně chybí. Bylo tam místo pro kratší věci co teď není kam strčit.

image
brum brum     23:33 14.10. 2019

*které se tu občas ZMIŇUJÍ a jsou vydávány (VE SMYSLU PREZENTOVÁNY) jako lepší čtení.

image
brum brum     23:31 14.10. 2019

TonyT, ono jde spíš o to, že se tu nadává na mainstream, respektive na lidi, co to kupují, a přitom se vlastně horuje za mainstream, akorát trošku jiný.

U těch nářků na lidi (idiotizace atd.) se mylně předpokládá, že když u nás něco vychází, tak se to automaticky taky prodává, ale to přece není pravda, je spousta těch pláštěnek, nad kterými se ohrnuje nos, které nikdo nekupuje a končí v akcích a výprodejích. Z čehož nevyplývá, že blbosti pro masy se kupují a cokoliv lepšího by nemělo šanci, spíš to je ukazatel toho, že čtenář jen tak něco nekoupí a právě proto by asi nekupoval ani ty tituly, které se tu občas vydají a jsou vydávány jako lepší čtení.

K imperialistickému komiksu jsem se taky dostal přes Crew, dost lidí ale třeba skočí na ty pláštěnky. Díky nim se pak dostanou k tomu, co tu nikdy nevyjde, aspoň v originálu, ale bez pláštěnek by tomu tak nemuselo být.

image
TonyT     23:03 14.10. 2019 image

Brum Brum - já pořádně začal s komiksem v době kdy vycházela původní Crew a byli tam takové věci jako Lobo, Sin City, Sandman, Hitman, mléko a sejra :-), Pak tady začali vycházet klasiky od Alana Moorea atd. a to se pak těžko ve čtyřiceti dělá krok zpátky a začne číst superhrdiny ve velkým, kterých je dnes opravdu hodně a jsou všude. Navíc je to dost spletitý svět a mě ani neláká se do toho pouštět, ale nemá to nic společného s tím, že bych tím opovrhoval. Naopak jednotlivé knihy jako Batman v černé a bílé nebo Superman mír na zemi, Logan atd. se mi moc líbí. Ale celkově už jsem zůstal u věcí které jsou my blíží jako MDEK, Žoldneř a celkově spíš Evropa a z konkurence Hellboy universum atd.
Jinak nutno říct, že už několik známých jsem nalákal na komiks, ale bohužel ani jednou nebyl superhrdinskej. A když někomu říkám že sbírám komiksy, tak musím vyjmenovat vše jenom ne pláštěnkáře aby mě bral trochu vážně. To je prostě pořád neměnný fakt, a nestydím se to přiznat, holt nejsem Lenny abych lidem dokázal říct sofistikovanou přednášku o světě Marvelu. Nejednou mě napadla myšlenka, že v dnešní záplavě filmů od Marvelu je ten pohled na superhdinský komiks ještě méně seriózní než v době kdy jsem začínal. Fakt nevím. Ale zase u mladší generace bude situace už asi jiná.

image
ňouma     22:40 14.10. 2019

brum brum: Jo, to je pravda. A teď navíc jsou pláštěnky i pro děti a Crew je vydává, takže se děti chytí možná už ve věku kdy by zatím nečetly Batmana ani Ligu. A nejenom pláštěnky. Taková Jungle Girl by asi přitáhla ke komiksu hodně patnáctiletých kluků. Nás starší co máme rádi z mládí Tarzana zajímaj asi hlavně dinosauři a to dobrodružství vůbec, kluky asi hlavně že pobíhá skoro nahá. Ale ať je zajímá co chce, každá záminka co pomůže sehnat příští zákazníky pro komiks je dobrá.

image
brum brum     22:01 14.10. 2019 image

K pláštěnkám a k tomu, co u nás vychází - na příkladu Fimiho, který někde, buď to bylo tady, nebo v diskuzi na databázi, je vidět, že mají smysl, a to velký. On začal s komiksy díky nějakému kompletu. Který pak prodal a přešel na ten Vajglland. Nebýt těch pláštěnek, které ho už nebaví, tak by se ke komiksu třeba vůbec nedostal, ani k tomu, co mu u nás vyhovuje, ani k tomu, co u nás nevyjde, ale on si přečte online nebo koupené ze zahraničí.
Ty pláštěnky a kritizovaný mainstream má minimálně tuhle funkci, přitáhne lidi ke komiksu. Kromě toho si na tom člověk udělá obrázek o tom, co ho baví, co ne, což by bez toho nebylo možné.
Jestli má někdy vyjít něco z toho, co tu lidi sem tam nadhodí, tak to spíš vyjde tehdy, když vedle toho budou vycházet kvanta těch špatných pláštěnek, než když ty pláštěnky nebudou vycházet vůbec nebo málo.

Na analogii s filmem je to trošku situace jako s Novou, když začínala. Začaly se vysílat přiblblé seriály a blbé filmy, jejich zprávy stály za starou belu, ale vedle toho k nám někdo konečně dotáhl sem tam dobrý seriál a dobré filmy. Divák koukat nemusel, ale když chtěl, měl toho díky Nově a té ošklivé komerci najednou mnohem víc na výběr. A naději, že tam jednou odvysílají něco, co za to stojí. Do té doby měl televizní divák smůlu.

image
brum brum     21:49 14.10. 2019 image

unlicensed bug, tak tady je, jestli se nepletu, řeč o náročnějším/dospělejším superhrdinském komiksu. Problém vidím v tom, že tu nikdo z těch stěžovatelů nedefinuje, co vlastně myslí, ani nenadhodí, čím se ten náročnější nebo serióznější superhrdinský komiks vyznačuje. Většinou nadhodí nějaký titul, označí ho za lepší, kvalitnější, asi stačí, že to je z Image, než to, co tu vychází, a po odpovědi Jiřího Pavlovského, proč by to tady asi vydat nešlo, začnou samona...at sami sebe, že tady nikdy nevyjde nic pořádného, protože ti ostatní čtenáři komiksů nerozeznají kvalitu od plevele, dochází k masové idiotizaci atd.

I kdyby ty jejich tituly byly objektivně náročnější/dospělejší/prostě lepší, tak je to žánrově i náročností pořád jedno a totéž. Jako by si někdo stěžoval, když už tu je to srovnání s filmem, že u nás nikdy nepůjde do kina druhý Blade Runner, zato Hvězdné války, Predátor, prostě typické popkornové akční snímky, ano. BR, i když krapánek náročnější a umělečtější (teda asi, hodnotím podle těch delších záběrů a občasných komentářů na ČSFD, že je to natáhlá nuda, s čímž nesouhlasím), je prakticky z jednoho soudku, je to pořád ten tzv. mainstream, zábava, a zas tak moc se od Hv. válek nebo Predátora neliší.

Někdy to z komentářů tady vypadá, že u nás vychází právě jen ta popkornová zábava pro blbečky a oni horují za to, aby tu vyšlo něco ve stylu Vláčilovy Holubice nebo Felliniho, i když oni pořád chtějí popkornovou zábavu pro blbečky, jen velmi málo odlišnou (jestli vůbec).

Auditorium

strana 9 z 1822    << < 1 2 7 8 9 10 11 12 13 1822 > >>

Přidat příspěvek do auditoria





Antispamová otázka


* povinné položky


Infomail

Chcete-li od nás dostávat informační newsletter, vyplňte zde svou mailovou adresu


Potvrzením (stiskem tlačítka OK) souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů dle nových podmínek GDPR platných od 25. 5. 2018.

Kompletní znění podmínek






Vydali jsme

Naruto 45: Bojiště Konoha

Pavlovský [19:45 21.11. 2019]
Xflori: Díky za připomínky! Na texty dáme bacha... a název 46 dílu ještě prověříme! Díky (a za chyby se omlouváme)!


xflori01 [19:18 21.11. 2019]
Souhlasím s newtwoem. Spousta textu hodně zasahuje až do vazby. Dále např. str. 127 je hodně špatně naeditovaná - písmo vystupuje z bublin, překrývá se, atd. Poté jsem našel hnidopišské chyby v názvech kapitol, kdy v obs....


newtwo [23:52 20.11. 2019]
škoda že některé části textu jsou až skoro ve (vazbě), ale jinak jsem moc rád, že to stále jede a doufám v celkové vydání :)


Aktuality

Ediční plán 2020: Leden

Lee [12:59 21.11. 2019]
Za Green Blood palec nahoru. Jen jsem tajně doufal, že by to mohlo vyjít pěkně v celku a ve větším formátu. Ta kresba by si to zasloužila jen opravdu skvělá. Já to už mám právě takto po jednom a v celku by to byla větší ....


Radek Blacksad [11:00 21.11. 2019]
za Green Blood tiez velke diky, tesim sa


Před Incalem

toncek [07:54 21.11. 2019]
ufff nálož před vánocama - argo Bouncer, Providence, teď Před Incalem - to se prohnu, a to přísně selektuju do sbírky jenom to nejlepší :) ovšem tady se nedá couvnout. žena mně zadáví...


Fimi [07:39 21.11. 2019]
A k po.rání drahý


Pavlovský [07:33 21.11. 2019]
Incal je Omnibus sám o sobě - kompletní série v jedné knize. Pokud bychom dali dohromady Incal, Před Incalem a Po Incalu... tak by to bylo až nelidsky tlustý, těžký a nečitelný.


Kaufman [18:38 20.11. 2019]
Neplánuje se Incal omnibus?


Připravujeme

Zpráva pro Adolfa 2

Lee [12:55 21.11. 2019]
Super a je opravdu "cool" že jste zvolili černé provedení. Už se těším jak to dopadne.


Modrá CREW

Radek Blacksad [22:21 07.11.2019]
Aj keď sú dve novinky dostatočne zaujímavé, bolo by to za mňa úplne v poriadku, keby vyhral Jednorožec. Ostatné komiksy ešte budú mať 2 šance.


Karel_6969 [09:22 12.09.2019]
Maco: Teď by to nešlo. Pokud se nepletu tak třeba Orbitalu je zatím 7 dílů a na osmém (originálním) se teprv pracuje, tudíž se teď hlasovalo o 5 a 6 a sedmý samostatně by se nevydal. A myslím, že podobně to bylo i u ostatních sérií. Proto se hlasovalo pouze o jedné knize, tedy dvou původních sešitech.


zipiik [16:52 11.09.2019]
Ono je fajn, že v Modré Crwi vycházejí i další věci, než dokola Ekho-Okko-Orbital. Chtělo by to najít způsob, jak dovydávat delší série, o které je zájem, než je nechat mezi sebou tlouct v hlasování. Třeba na střídačku, 2x ročně "Modrá Crew Speciál - letní/zimní".




Pepek [12:11 20.11. 2019]
předání Praha nebo preferuji Zásilkovnu, dá se ale i Pošta :P

pepikland@seznam.cz

AARGH! - 18 - stav: nové/nečtené - 110,-
AARGH! - 17 - stav: nové/nečtené - 110
AARGH! - 16 - stav: nové/nečtené - 110
AARGH! - 15 - stav: nové/nečtené - 110
AARGH! - 14 - stav: nové/nečtené - 200
AARGH! - 13 - stav: nové/nečtené - 200
AARGH! - 12 - stav: nové/nečtené - 200
AARGH! - 11 - stav: nové/nečtené - 250
AARGH! - 10 - stav: nové/nečtené - 250
AARGH! - 09 - stav: nové/nečtené - 400,-
AARGH! - 08 - stav: nové/nečtené - 450,-
AARGH! - 07 - stav: nové/nečtené - 500,-
AARGH! - 05 - stav: nové/nečtené - 500,-


Mickey Mouse 19/1995, 4/1994, 8/1995 - 50,- za vše


Kačer Donald komplet za 1900,-

10x 1996 - obálku má jen číslo 2, ostatní jsou bohužel bez obálky
15x 1997 - obálku mají čísla 3,10,11,12,13,14,19 a 24-25, ostatní jsou bez obálky (7)
13x 1998 - 1,4,5,6,10,12,14,15,16,17,24,25,26
21x 1999 - 1,3,5,7,9,10,11,12,14,15,17,18,19,20,21,22,23,24,25,
23x 2000 - 2, 4-12, 15, 18-21, 23, 24

English 100 Bullets - The Hard Way - 100 nábojů #08: Posmrtné blues - 150,-


Fell: Kruté město - stav: nové/nečtené - 220,-

Spiknutí: Tajný příběh protokolů sionských mudrců - 120,-


Kniha komiksů - Franta Karel - 170,-

Leonardo 5: Génius pro každou příležitost - 50,-

Exodus: Dobrodružství pidilidí 1 - 35,-

Živí mrtví 1 - Staré dobré časy - stav: nové/nečtené - 150,-

UKK 44: CAPTAIN AMERICA: ZIMNÍ VOJÁK, ČÁST 1 - 300,-

UKK 85: MARVEL: POČÁTKY - 60. LÉTA - jen rozbalené/nové/nečtené - 150,-

Kája Saudek: Monografie - stav: nové/zabalené - 3000,-

Liga výjimečných 1 - stav: jen rozbalené/nové/nečtené - 650,-

Liga výjimečných 2 - stav: přebal v horším stavu/ samotná kniha je dobrá - 500,-

Garfield v nadživotní velikosti - 50,-

Bunkr: Komiksová revue #01 - stav: nové/nečtené - 300,-

XXX Comix Speciál: Sex v Itálii - stav: nové/zabalené - 200,-

XXX Comix Speciál: Velmi zvláštní vězení - stav: poškrábaná obálka - 250,-

XXX Comix Speciál: Gulliveriana - stav: trošku ojetá obálka - 250,-

XXX Comix #03 - stav: nové/zabalené - 200,-

XXX Comix #04 - stav: nové/nečtené - 300,-

Clever & Smart: V tajném poslání - stav: obálka nese známky času - 800,-

Komiksfest revue 03/2009 - 200,-

Pif - 1/1991 - 100,-

Čtyřlístek č.273 (7/98) - Dobře nafilmovaná loupež - 30,-

Zabil jsem Adolfa Hitlera - 150,-

Encyklopedie komiksu v Československu 1945–1989 - 80,-

Y: Poslední z mužů 1 - Jako jeden muž - 200,-

Black Hole - 380,-

Bedeman #08 - 100,-

BubbleGun 2 - 150,-

Kuře na švestkách - 100,-

Řeka - 150,-


Edric [09:49 20.11. 2019]
Neprodává někdo:
Batman New52 papebacky v čj? Ideálně komplet nebo větší množství.
Sandman 6 a dál

Za nabídky děkuju.


Hugo [15:56 19.11. 2019]
PRODÁM:
hardbacky ENG, 300 Kč/ks:
Batman - Death and the Maidens deluxe edition (Rucka/Janson)
Batman - Black and White vol. 4

papebacky ENG, 80 Kč/ks (nebo 300 Kč za všech 5):
Luthor (Azzarelo/Bermejo)
Guardians of the Galaxy - Telltale Games
Uncanny 2 (Diggle/Campbell)
Starman - Infernal Devices
Push (prequel k filmu z r. 2009)

České paperbacky:
Banda 1 (Ennis/Robertson) - 200 Kč
Simpsonovi - Nervy v kýblu bublin - 100 Kč
Doctor Who - Terorformace - 100 Kč
Gardield 40 - starší a širší - 50 Kč
(nebo všechny 4 za 350 Kč)

Komiksové komplety 150 Kč/ks (nebo 400 Kž za všechny 3):
NHM 1: Avengers + plakát
NHM 51: She-Hulk
DCKK: Catwoman - Selenina velká loupež

Osobní předání v Praze, jinak pošta 80 Kč a platba předem na účet.
e-mail: kulac@seznam.cz




Žoldnéř 2: Tajemná formule (CBDB.cz)
Thor 1: Bůh hromu znovuzrozený (Multiverzum)
Tokijský ghúl: RE 2 (Multiverzum)



Crwecon 2019
Crwecon speciál
Crwecon 2018
Crwecon 2017
Crwecon 2016
Crwecon 2015
Crwecon 2014
Crwecon 2013
Crwecon 2012
Crwecon 2011
Crwecon 2010
Crwecon 2009
Crwecon 2008
Crwecon 2007 Komiksové trailery
Comic-Con - reportáž